Tävling, jalla!

Jag har en tävling i samarbete med www.pingpongbarnklader.se 
Är du sugen på något av detta?
Tävlingen pågår till lördag, 17/4.

Länka mig (för den som har blogg) :)
Skriv en kommentar om att du är med och tävlar!
Jag lottar ut en vinnare.


ÖRNGOTT
Bäddat för sköna barndrömmar. Påslakan och örngott i mjuk och sval bomullspoplin med en hjärtlig hälsning om God natts sömn för din älskling är vackert broderad på både påslakan och örngott.

Mått spjälsäng: Påslakan 100 x 130 cm/ Örngott 35 x 55 cm. 100% bomullspopplin. Tvättas i 60


Örngott

"Tuff barntröja för coola sötnosar. Babybody för de allra tuffaste minsta och en tuff barntröja till kaxiga syskon. Klä din lilla älskling med mer attityd.

Body och tröja är tillverkad i 100% kammad bomull. Välj det tuffa Tattoo hjärtat, med text:Sötnos inuti.

Tillverkad av 100% kammad bomull. Tvättas i 60°."

Stl 90
Barntröja med långärm

"Sovpåse för baby. Pyttesmå sömntutor vilar varsamt och tryggt i drömmarnas värld - märk väl!
Fragile babysovpåse är framtagen för de allra minsta sömntutorna.

Den är tillverkad i mjukaste bomull och i tuff design väl upp- märkt på magen om försiktig hantering.Baby sovpåse finns i tufft svart eller fräschaste vit och har rött tryck på lilla magen med "Fragile". Tvättas i 60 °"



Sovpåse för baby

"Munkjacka med huva för baby

Svart munkjacka med svart vitt randigt foder i luvan. Rött broderat LUNDMYR hjärta på ena fickan. Blixtlåset är fodrat på insidan för att skydda den känsliga babyhuden.

Tvättas i 60 grader. 100% Ekologisk bomull.

Finns i storlekarna; -50, -60,-70, -80."


Munkjacka för baby

"Badcape med Cuties tryck

Vår babybadcape kommer nu i ny modell med tre cuties broderade på huvan och vårt cutiestryck på baksida i mjuk bomullstrikå.

Insidan är som tidigare gjord i vit bomullsfrotté för alla badälsklingar. Kan med fördel användas både som filt och som badcape. Kommer förpackad i en lyxig organzapåse. Mått: 76 x 76 cm . Tvättas i 40°C."


Badcape med Cuties tryck

"En sked för mamma, en sked för pappa…

Coola bestick för små älsklingar som "kan själv".

Bestick set för små barn i tre delar.

Röd hjärta med text: Älskling."



Bestik set för barn

"En stjärna på väg med stapplande steg…

Sköna små tofflor i mjukaste skinn. Svarta med röda sömmar och vita detaljer och STAR brodyr på tårna. Lädersula. Finns med Älskling brodyr. Storlekar; S (0-6mån) M (6-12mån)"


Babyskor


Länka mig (för den som har blogg) :)
Skriv en kommentar om att du är med och tävlar!
Jag lottar ut en vinnare.

Lycka till!


Kommentarer
Postat av: Miriam

Klart jag vill vara med och tävla, bara lite för trög för att fatta hur det går till:)



Förresten funkar inte länken till pingpongkläderna från din blogg.

2010-04-15 @ 07:08:34
URL: http://varavuxen.blogspot.com
Postat av: Sofia

Ja skull jättegärna vilja vinna, Elsa behöver snart skor och matbestick! =) Allt ä ju så fint å ja vet hur fin Elsa skull bli i allt. :) Hoppas ja vinner.. =)

2010-04-15 @ 14:33:00
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja länkar förresten från min blogg. =)

2010-04-15 @ 14:39:40
URL: http://sjakobsson.blogg.se/
Postat av: Joanna

Haha, jo det var motiveringen jag satt o grubbla på iaf. =) Det örngottet var ju för sött, och badcapen och ja...allt va sött! Jag är självklart med och tävlar!!

2010-04-15 @ 15:16:26
Postat av: Hanna Niva

Jag vill vara med och tävla om de fina sakerna !

2010-04-15 @ 17:34:16
Postat av: Anonym

Jag är med och tävlar helt självklart :)

2010-04-15 @ 20:19:15
URL: http://majlinamaria.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej hej!!

Jo det är jobbigt att lämna så tidigt men man får ju vara glad att man har ett jobb att gå till, särskilt ett som man trivs så bra med :) Då är det ändå värt det!



Haha..vad roligt! Då bor vi ju jättenära :) Lite lustigt!

Nu ska jag jobba varje dag framöver, är bara ledig på helgerna. Men ibland slutar jag ju mellan 13-15 och då går det ju på en veckodag oxå!



Usch då med begravning...beklagar.



Hur känns det att börja jobba nu då? Har din sambo fått nå jobb? Vart var det hon skulle vara på dagis?



Angående tävlingen, jag vill jättegärna vara med men tyvärr så vet jag inte hur man länkar till nån...

Men min motivering lyder iallafall att jag tycker att jag ska vinna för att anledningen till att vi överhuvudtaget "pratar" med varann är ju just att jag gillar din blogg så mycket! Och det är ju ingen dålig anledning ;)



Kram kram!

2010-04-15 @ 20:51:09
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej, hej! Jag vill vara med i din tävling:)

2010-04-15 @ 21:07:09
Postat av: Susanne Wir

Jag skulle vilja ha örngottet om jag vann :) passar så bra med sonens bäddset star och eftersom han spyr konstant så vore detta pefekt då tvättmaskinen går i högvarv här hemma.



/Susanne

2010-04-16 @ 21:00:06
URL: http://foreigncurrency.blogg.se/
Postat av: Nina ¤Mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Fasiken att jag missade detta :/ Du får tipsa mig nästa gång!

2010-04-17 @ 22:07:16
URL: http://ninac.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0