Mina föräldrar

Dag tre på listan. Jag får nog skriva ikapp lite då jag missat väldigt många dagar ;)

Min pappa:
Han är en arbetsmyra utan dess like. Driven och viljestark som vet vad han vill och låter sig aldrig köras över. Jag skulle önska att jag hade mer av den varan. En person som alltid har svar på tal och ger bra och konkreta råd/lösningar på mycket. Ställer upp när som helst och krigar för ens rätt. Han är också en väldigt skämtsam person som också lockar fram många skratt. Givmild och hjälpsam och kräver aldrig något tillbaka. Han är en kämpe.

Min mamma:
Också hon är en person med arbetsmoralen i topp! Strävar efter utveckling och besitter mycket kunskap.
Min stöttepelare, mitt lugn i stormen, min klippa, min räddare i nöden. En känslomänniska, precis som jag som också vill hjälpa allt och alla.
Mamma är en otroligt omtänksam och varm person som alltid ställer upp. Jag önskar att jag kunde ge så mycket mer tillbaka men jag räcker inte till. Inte ens i ord går det att beskriva hur tacksam jag är.
En fridlyst blomma, ett hjärta av guld.


Kommentarer
Postat av: BA

Du är värdefull du också :)

Kramar till dig och lillstinta.

//BA

2010-12-13 @ 21:41:49
Postat av: Mamma

Det var gulligt! Snyft snyft

2010-12-13 @ 22:10:34
Postat av: Syrran

Vilka fina och helt klockrena beskrivningar! :)

2010-12-14 @ 16:37:30
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/
Postat av: Petra

Förstår att mamma snyftar...väldigt fint skrivet ♥

2010-12-14 @ 20:15:07
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/
Postat av: Micaéla

Visst är pappa bara BÄST!!! ;D

Han är den bästa man kan ha!!!

2010-12-18 @ 14:08:27
URL: http://xxmickisxx.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0