Lycka är att..

(varning för mammababbel)
..
ens dotter på tretton hela månader äntligen har slutat amma!!!! OCH dessutom somnar med nappflaska och välling. Inser ni hur mycket frihet jag har fått? För första gången på över ett år som jag faktiskt har mer än 30min-2h egentid och dessutom sovit 6 timmar nonstop!!! Svårt att förstå känslan kanske om man inte varit där själv :)

Vi gjorde en fuling och lämnade naimisen till mormor en fredag (den 11/6) som också sov där hela helgen utan några som helst problem. Väl hemma sen så fick mamman själv prova att söva ner lillpluttan med flaska och trot eller ej men hon somnade i min famn. Frid, I tell ya! Mitt smile har nog aldrig varit så stort. Ville egentligen bara skutta runt av glädje men jag höll ju faktiskt i henne så jag fick lugna mig lite ;)

Hipp hipp hurra för mormor som tog fighten när jag själv är lite fööör inkonsekvent :)

Tjing!

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0