Frustrerande

Iförrgår ringde en tandläkare (hon jag varit hos förut som jag inte gillar) för att kolla om jag kunde komma igår för en kontroll. Sa att min tillfälliga lagning lossnat och att jag ville ha tid för det också. Det fick jag i samma veva.
Vad jag trodde skulle bli en tillfällig lagning blev en permanent men det berättade hon inte. Konstigt tyckte jag eftersom hon inte borrat bort den karies som legat under förra lagningen som skulle göra efter min antibiotikakur som las på tanden förra gången. Hon sa att den var borta.
Nu: Tandvärk.

Har jag sagt att jag bara varit hos dåliga tandläkare förutom förra gången? Jepp. Återigen bevisat.
Tydligen så ska jag ha tandvärk livet ut för att "det kan vara så". Jag ska boka tid hos han som jag inte vet namnet på. Lite krav måste man väl ändå få ha när det gäller ens tänder, det utgör ju faktiskt ett problem när man inte kan andas ute i kyla utan att det ska ge smärta i tanden. Eller ens äta och dricka vilket ju sker rätt frekvent så att säga. Eller bara att finnas. Tandläkare vid namn Pia J ska ni inte boka tid hos om ni går på Stenbergska. Säkert en jättetrevlig människa men inte en bra tandläkare.


Kommentarer
Postat av: S

Du ha då se otur me din tand :/

2010-11-10 @ 20:47:59
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0