Krav

Kvällen har varit trevlig, jag har jobbat och ätit tårta. Fin kombination. Återstår att se om jag klarar av mängden grädde eller ej. Det var värt det isåfall.

Imorgon är det modevisning som sagt så hela dagen blir i princip fullbokad då jag slutar 14.45 hämtar Naima senast 15.15 och är hemma kanske 15.40. Klockan 16 ska vi vara på Filadelfia, ombytta och klara för genomgång. Modevisningen börjar 19 och jag behöver egentligen fixa massor innan det kommer folk som ska titta på lägenheten. Jajja, ibland räcker dygnet inte till.

Jag behöver en bil, jepp det är mycket på vill ha-listan och det är väl inte riktigt rimligt.
Skulle haft en liten skruttig bil, i princip helt värdelös men funktionell. Den rullar dit jag ska mao.

Får spana.

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0