På banan igen!

Hej alla!
Nu är jag back in cyberspace! Under tiden ni fått lida av min frånvaro så har jag avverkat två böcker (det är ungefär vad jag avverkar på 5år annars), sett på Astrid Lindgrens filmer och en hel del annat men nu har svarta hålet aka. internet tagit över vardagen igen och jag har fallit dit. PLADASK!
Sörj mig ej nära och kära vi ses när min nya rosa bubbelgumsdator har kraschat!!
Nej, nu har jag inte tid att sitta här, jag måste uppdatera mig. Jag har verkligen haft noll koll på vad som händer i världen.

Ses när vi ses!

Kommentarer
Postat av: BA

Välkommen tillbaka ! :)

Hoppas vi ses snart

2010-10-13 @ 11:39:17
Postat av: Petra

Välkommen tillbax gumman :) Jag har saknat dig här i cyberspace iallafall!!

2010-10-13 @ 13:54:31
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0