Fullspäckat

Denna dag har varit ganska fylld av måsten. Jobbat men det är dock ett roligt måste. Gjorde pärlhalsband och tittade på saker från förr, bland annat en gammal locktång som förmodligen väldigt många bränt av håret med :)
Bakade även en Sverigekaka, så mumsigt god den var då!

Väl hemma var det bara att ta tag i städ. Hittade tv-kontrollen som varit borta i flera dagar. Det kanske inte ens var Naima som gömt undan den utan en virrig mor...Dammsög som om det gällde livet. Kastat lite skräp och renbäddat mm. Jag hade nöjt mig med att röja undan disken bara men den väntar fortfarande :)

Varit på mitt första föräldramöte på Naimas dagis. Det tog 30min sen var det slut. Snopet men så kanske det brukar vara.

Nu ska jag läsa en ny tidning och äta marabou. För att jag vill.

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0