Idag

Idag kan jag stryka ännu ett måste från listan.
Det känns otroligt bra!

Ett steg närmare framtiden :)
Nästa vecka är nog veckan som blir minnesvärd. Då de stora stegen tas.

Har varit på läkemedelsutbildning idag, intressant men när man jobbar i vården och är van att röra sig så är det svårt att sitta still! Förstår inte hur man orkade sitta i skolbänken utan att slumra till!?

Vidare till ett annat möte och där slet jag åt mig en kaffe och sedan en espresso så nog vore det underligt om jag inte håller mig pigg och alert fram tills ikväll :D Jag kände mig riktigt trött och seg nu på em. men nu har energin åter infunnit sig.  Det blir espressoshopping sen.

Nu ska jag bocka av lite till på listan.

Adios amigos!

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0