Lite pülver

Det nya livet har börjat. Jag ska gå upp i vikt.
Jordgubbspulverdryck. Det får bli mellanmål, det är till för viktökning. Nötter också, utan salt. Ska man gå upp så får det vara hälsosamt. Gainern får vara med tills jag kommit igång lite sen får det bli riktiga mellanmål.
Det ska bli en rutin nu. Det är karaktär som gäller, det krävs om jag ska lyckas.

Ganska enkelt - ät mer än vad du förbrukar.

Apropå nytt liv så har jag och världens bästa Petra kickat igång något. Nog är det mäkta märligt att vi fann varandra på bloggen. Råkade bo på samma gata och hon flyttade bredvid det hus som jag alltid tyckt så mycket om. Och nu bor vi grannar. OCH vi är så lika att det är galet. Helt perfekt kommer det bli!

Jag säger inte mer nu. Det är roligast så :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Men du det kommer bli hur grymt som helst...och ja det är ganska galet att det kunde bli såhär bra. Men som sagt-ÖDET ROCKS gumman ♥

2011-01-16 @ 23:17:05
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0