Baka, baka liten kaka

Nu har jag:

♥ Har gjort bort två viktiga saker idag. Bra! Nu kan jag bocka av det från listan, äntligen.
♥ Jag har precis gjort knäck med mandel så nu räcker det för i år!
♥ Svepte ihop kokostoppar (måste ju vara en av de enklaste kakorna som går att finna?) 
♥ Har en mjuk pepparkaka i ugnen. Fick inspiration från syster som tänkte göra en också. Struntar ev. i pepparkakshus/pepparkakor :P Får man det? Jag vill göra en riktig designkåk/slott. Beror på hur mycket hjälp jag får ;D

Nu ska jag sy en tväris.

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Syrran

Hehe.. nog kan jag hjälpa till nån kväll ;) Är ju bara roligt! Åh, blev den god? Ska nog baka en ikväll efter jobbet eller imorrnkväll :)

2009-12-09 @ 17:54:31
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0