Bakning & besök

Tog världens tupplur idag, 2h! :) Det kan man väl vara värd ibland!
Har inte haft någon sändning på telefonen och egentligen var det tänkt att kusin S skulle komma idag men då jag både glömt bort det + att jag inte var möjlig att nå så blev det inget med det. Hon kom ikväll istället, både hon och nästan-kusin-Liam! Fick för mig att "tvärbaka" lussebullar innan de kom så jag var mitt i rullningen när de anlände. Stooora och speciella till formen men goda :P Härligt, nu luktar det jul i hela lägenheten.
Liam blev rädd för Naima när hon testade lungorna och han tyckte även att allt på borde skulle ner så vips hade vi saft på mattan och på han själv ;D haha lillen blev så söt i Naimas kläder!

Imorgon blir det besök på jobbet.


Kommentarer
Postat av: smask

hehe ja tro de bli till o köpa han ett par egna lila byxor ;)

2009-12-02 @ 23:45:31

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0