Effektiv tid

Idag har mor varit här och tog med sig gofika. Sedan åkte vi och handlade lite proviant, Naima var inte så glad i att måsta åka bil. Stackars liten ville loss från barnstolen och hoppa. Hon har fått dille på att hoppa sen hon började med hoppgungan! :D

Efter maten skottade jag balkongen så den är clean..eller i a f halva tog jag mig an ;) Man får ju inte skotta på grannen härunder men vart ska snön ta vägen då? Bort måste den ju. De bor på bv nämligen så snön landar så logiskt det bara kan bli, på marken nedaför.  Äsch. De har föressten något tvångsmässigt beteende när de sopar utanför deras dörr, de sopar bort snö framför våran men lämnar alltid en ruta just utanför vår dörr med snö eller så sopar de så fint en gräns för att tydligt visa att här är vår mark, sopa er ;) Roligt är det ju. Vi tar bort allt ändå mest för att visa att man inte går under av att ta en kvm till. Struntsak dock.

Ikväll har jag dammsugat, skurat (gör jag inte det jämt så säg?) och spikat fast bakstycket på byrån i sovrummet. Jag är så duktig på att göra saker halvdant nämligen så de där skivorna har fint fått samla damm under sängen. Nu var jag less på dammsamlarna så de åkte upp. Förrådet har även fått erhålla massa dammsamlare idag så mer plats finns i lägenheten.

Naimas rum håller på att ta form, jag är så nöjd :) Bilder dyker upp senare när det är klart.

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0