Error

Gick på en promenad och stannade av på ICA, köpte massvis med grejor så hela vagnen var knökafull + två påsar som jag bar. (Sen glömde jag dock de viktigaste sakerna så nu kan jag inte göra det jag skulle såklart!) Varför handlar jag så mycket när jag går? Maxat flås på vägen hem men det är väl det man kan kalla veckans träning :)
Hann förbi mami en sväng också och hämtade lite lack till mina projekt! :D Blir spännande att se om det funkar. Jag är en sån som ska göra allt på precis en gång och helst ska det gå snabbt. Väldigt effektiv när jag väl kommit in i min kreativa värld. Syr för tillfället två kuddar till Naoms rum, blir riktigt söta.

Idag har jag:
Sytt blöjpåsen
• Klätt om pallen
• Sorterat mer kläder
• Tvättat
• Städat

Ska:
• Sy klart kuddarna
• Diska
• Lackexprimentera
• Spackla i hallen och fondväggen i vardagsrummet
• Lägga ut lite nejlikor lite snyggt haha..(vill att det ska dofta jul)


Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0