Full rusch

Drog iväg på stan idag och gjorde lite ärenden. Hann äta på Indo (så länge sedan) och svänga förbi Dollar också. Glömde naturligtvis paketsnören och värmeljus :P Så vad gör man? Paketen får snitsas till på något annat vis för nu är jag färdig med handlandet tycker jag! och jag får helt enkelt lyxa med stearinljus istället!

Klev upp kring 8 och fick ta systers bil och sen dess har jag hållt igång. Det är skönt att få lite "egentid", inte direkt så avslappnande men moment att bocka av på listan utan lillstumpan som vill hänga på höften ;)
Har nu skickat iväg "julkort"
Har skruvat isär ena spjälsängen.
Läst
massvis
Slagit in paketen, dock så fattas ju snören men man är väl finurlig och hittar på annat säg, finns ju annat hittepå :)
Så då fattas
skura
sy
och skriva


Sen hoppas jag på att få träffa kära vännen Jonas som är här under jul. Ska bli SUPERKUL!


Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0