Hej mina vänner

Idag är en dag då jag gör väldigt mycket. Mor kom förbi kring 9 imorse och vi fikade lite go'fika från lilla bagis! :)
Därefter blev det full rulle med donnan som skulle sysselsättas, städa och mamma som började tapetsera fondväggen i vardagsrummet. Jag överlåter henne det ansvaret då jag tror att resultatet bli finare! SUPERMYSIG tapet. Den är svart. Vad säger ni om det? Låter kanske inte så läckert men den är verkligen helt awesome.

Ska snart iväg till mami och äta middag, bara naom vill vakna så bär det iväg.
Sen blir hallen nästa projekt för ikväll. AAAAAAAAAAAH va mysigt det kommer bli, så himla nöjd och det är inte ens färdigt :D Det räcker med lite spackel på väggarna haha..

Naom har i a f varit vaken två nätter nu, fullmåne igen måntro? Oh yes it is. Det slår aldrig fel. Tur jag har grannar som hamrar och har sig vid midnatt så de bryr sig nog föga om en skrikande bebis (inte ledsen bara pigg och högljudd)

Treflig lördag!

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0