Klipp klipp

Har gjort om gardinerna nu. Vet inte om jag gillar det men det får nog vara som det blev!
Har även fotat Naom och att hon blev så in i nordens gode go och söt hon på korten behöver jag väl knappast säga ;P
Nu ska jag:
· bränna lite kort på skiva, USB-minnena är fulla!!
· skura
· plocka undan disk
· lägga upp kort för att sedan beställa hundratals
· läsa lite intressanta krejer.
· duscha

Sen vad jag orkar göra är en annan femma men det är ju bra att ha ambitioner ;D

Grattis i efterskott till kära Kusin S som jag inte hunnit gratta ännu!!! Förlåt!


Kommentarer
Postat av: smask

det är ingen fara. jag glömde även bort att höra av mig i fredags :/

2009-12-20 @ 21:48:01

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0