Mycket att göra

...men ändå inte. Kan nog välja bort det mesta men det känns bra att få göra allt jag har radat upp i huvudet.

Som ni kanske märkt är jag mycket för listor..:)

♥ Sy (lite olika projekt)
♥ Slå in julklapparna
♥ Skruva isär den andra spjälsängen (fick från emigrerad granne)
♥ Skura 
♥ Skicka iväg elektroniskt julkort
♥ Skriva lite
♥ LÄSA.


Det ska bli mysigt med julafton, förra året jobbade jag alla timmar utom 2 (på julafton då) och hade en liten liten vacker bebis i min mage. Och i år är jag mammaledig och får mysa med Naima och familj. Sällan har jag varit så engagerad som i år. Bakat och pyntat. Blev visst lite mer för det när jag fick barn. Det är verkligen barnens tid nu, anser fortfarande att jag själv hör dit än om vi inte sitter vid barnbordet längre ;D

Livet känns bra. Jag har snart nått mitt mål, jag är i alla fall där inom snar framtid. Fått domen eller snarare svaret. Vem hade kunnat ana att året skulle sluta så bra!?  Det tar sig och så vidare..

Kommentarer
Postat av: Miriam

Önskar dig en god jul! Är inne här och läser ibland och blir inspirerad av dina projekt! Fina grejer du gör!:)

2009-12-23 @ 10:43:22
URL: http://varavuxen.blogspot.com

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0