Sicken en..

Oj! vad ni klickar in er här :) Kul!

Naom fick lägga sig vid 19.30 ungefär och tydligen jag med märker jag..jag som bara skulle luras lite.
Ska strax hoppa i säng, ringa samtal imorgonbitti och gå en sväng på jobbet och se om de har tid för en då istället :P
Kan ju vara roligt att ses medans gänget finns kvar! :S

I em. skyfflade jag iväg lite saker till förrådet:
 Skötbordet (den mest onödiga uppfinningen för den som freebasear, snyggt dock!)
♦ Ena babysittern (den andra glömdes)
♦ Fyra köksstolar
♦ Julgranskartongen (grande)

Hmm måste ha glömt något.

Nu ska bara alla kläder gås igenom. Har gått igenom rätt mycket och det var många plagg som krympt! (inte alls min lilla bebis som växer!!)


'Nuff said.

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste få fråga.. vad är freebasear? ;p

2009-12-04 @ 01:09:10
URL: http://ab0o.bloggspace.se

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0