Snäll

..det har jag tydligen varit i år ;P men inte alls så snäll att jag borde ha fått så många paket! TUSEN TACK!

Superduper bra stekpanna, kaffebryggare, vattenkokare, bäddmadrasser, presentkort, jättesnygga roots vinterstövlar, parlamentet, mia&klara med mera. Fy, jag mår nästan dåligt att folk gett mig så mycket.

Naima fick vansinnigt många och roliga saker också! Bland annat en mobiltelefon, så slipper vi få seckel på våra haha..:) Massvis med fina kläder, böcker och annat.

Lite teater blev det också, eller vad man nu ska kalla det :) Bönder, pigor, kor och grisar. Det blev en hel del roliga kort kan jag säga!

Men det bästa var ändå när jag fick upptäcka att Naom kan stå på alla fyra, vinka och klappa händer (inte allt på en gång såklart) magiskt och häftigt att min lilla donna utvecklas så mycket på så kort tid. Jag gillar inte skrytinlägg men jag förstår att man vill dela med sig av sin glädje när de gör något nytt!

Kommentarer
Postat av: Nina

Ja haha det kommer att låta så sött ;)

Självklart lägger jag upp en film då, bara hon inte är alldeles för blyg framför kameran och vägrar prata ;)



Det är en exportfirma som ska öppnas. Då exporterar vi varor därifrån till bl.a Sverige och afrika.



Duktig Naima är som kan så mycket :) Tiden går så snabbt, känns som att det var nyss du var gravid hehe

2009-12-26 @ 20:53:13
URL: http://ninac.blogg.se/
Postat av: Nina

Nja, jag kommer nog inte att jobba med det men jag följer väl med honom rätt mycket från början tills jag kommer in i allting lite bättre. Jag ska läsa upp engelskan först och sen skulle jag vilja jobba på flygplatsen..



Åh, va tråkigt att börja jobba igen :/

Du får skaffa dig en till liten så får du vara hemma lite mer hehehe Skoja bara ;)

2009-12-26 @ 21:33:03
URL: http://ninac.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0