BCG vacc.

Naom har fått en spruta i armen idag. Sur personal och dessutom så stack de förmodligen för djupt för att det ska ha gett någon som helst effekt. Känns inte bra. Nu måste vi vänta 4 veckor ungefär för att se om det händer något..om inte, stickprov och sen ev. spruta igen. Jag mådde som alltid inför sprutor, rent ut sagt för jävligt. HATAR DET! Mår fysiskt illa av bara tanken att de ska stampa i min dotter som en nåldyna. Nu klarade hon det med bravur som vanligt.

Frågeställningen idag, jag har verkligen en sten i skon kring det här:
Varför jobbar man med människor om man inte kan bete sig?
Visst får man ha dåliga dagar men egentligen inte mot sina patienter/kunder/arbetskamrater, det är faktiskt helt fel och kan du inte hålla humöret så gå hem! (Om det vore så enkelt.) Höll på vara sådär typiskt svensk och säga att man ska räkna till tio och andas djupa andetag men jag vet att det kan vara provocerande, särskilt när man är på dåligt humör :) Tummen ner för en sur ssk. som gjorde mig väldigt obekväm. Blir inte dagen otroligt lång och jobbig om man går och surar på jobbet?
Äsch nog med tid åt detta.

Uppdatera sig om vad som händer i världen sen blir det knäckfix. (Hanns inte med igår)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo jag har flytande alvedon utifall att.. men hon verka ba vilja sova.. de ä nog tröttsamt å få spruta..

2009-11-16 @ 15:00:45
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0