En to do it done-lista!

Jag har massvis med projekt att bocka av! Frågan är bara när jag ska hinna göra allt som jag har tänkt göra???









◊ Köpa färg & måla tavlor till Naoms rum.

◊ Sy ett överdrag till stolsdynan i korgstolen i Naoms rum.
(hur blev grammatiken där?)

Sy en snygg & smart förvaringslösningstjosan att ha i? Naoms rum såklart!

◊ Börja med situps och armhävningar!

◊ Byta ut stolarna i köket

◊ Skriva.

◊ Göra trolldeg och fot/handavtryck

◊ Ställa Naom på dagiskö

◊ Scrappa lite olika projekt

◊ LÄSA ALLA SUPERBRA BÖCKER JAG KÖPT!

Ska jag fortsätta? ;) Det mest är ju rätt roliga projekt så det är väl tur!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jaa... Fan vad världen är grym! Och orättvis... Stackars barn :-( hua!! men men , När ska lillflickan börja dagis då? :) eller hur länge ska du/ni vara hemma med henne ? :)

2009-11-18 @ 00:21:22
URL: http://Erjca.blogspot.se
Postat av: Erica

Föresten, kul att du har en ny blogg :-)

2009-11-18 @ 00:22:49
URL: http://Erjca.blogspot.com

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0