Middag hos mor

Ikväll har vi varit hos mamma/mormor och ätit kroppkakor. Alltid tacksamt att få mat ;) Naima fick vara finklädd, dagen till ära, i en mintgrön häftig klänning som jag trodde skulle vara alldeles för stor men satt som en smäck! (vilken tur att jag provade) Själv var jag inte lika fin, lilla donnan har givit sin mor ett sugmärke på hakan haha. Det är inte alla som får skryta om det :D

Åkte sedan, efter lite prat och kaffe och muffins, på ICA och köpte blomjord, blommor och kulor att ha i krukorna (vet inte vad de heter?) och välling till Naom eftersom hon måste börja äta något annat än från mig och banangröt är inte så populärt, inte potatis heller så nu provar vi välling ;) Gick bra!! Hon sover nu så sött min utslagna lilla gumma. 

Jag ska göra knäck och sy litegrann hade jag tänkt.

Kommentarer
Postat av: smask

köp inge mer välling !! Ja ha massor här !!!! kompispris ;D

2009-11-15 @ 21:59:04
Postat av: Anna

lekakulor heter det ;)

2009-11-16 @ 00:53:49
URL: http://ab0o.bloggspace.se
Postat av: Sofia

Jo ja tyck att dom här tre månaderna ha gått se jävulst fort..



Tack, martins mormor ha gjort den på 80-tale.. ;p

2009-11-16 @ 07:15:43
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0