Namnet

Uppenbarligen är jag i behov av förändring rätt ofta med tanke på hur många bloggar jag lagt ner och startat.
Det är ju roligt att blogga, skriva av sig men ibland känns det bara tråkigt och obehagligt att dela med sig till människor som inte ens kommenterar utan bara slukar information om ens liv av någon anledning man förmodligen aldrig får veta.

Namnet på bloggen, Macilia. Kommer från min bortgångna moster som alltid lyckades blanda mitt och min systers namn som också blev ett namn att minnas. Macilia, jag gillar det väldigt mycket.


Signing out.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja jag vet, men min fina bästaste sovrums tv bruka rädda sånna hära kvällar är i umeå på service :(((

2009-11-04 @ 23:36:19
URL: http://jnnie.bloggspace.se
Postat av: Syrran

Grymt namn ju ;) Hehe.. så nu får du lov att behålla den här, annars!

2009-11-05 @ 18:14:09
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0