Ny dag, nya tag

Idag har vi gått på promenad till mami, skönt att vara ute när himlen är blå!
Fikade lite av allt gofika jag har bakat och fick med mig sygrejor hem :D Kul!
Naom har börjat sitta med huvudet på sne, jättegulligt.
Ikväll har vi sovit en timma och jag hann bara ta en tugga av middagen så vaknade hon. Typiskt?
På gott humör och väldigt pratasam ligger hon nu och filosoferar på golvet, själv ska jag ta mig lite knäck och sedan sy!

De mästerverken som gjorts hittills är ett snabbgjort mobilfodral, servettfodral och en blöj/servett-väska/necessär (med lila innerfoder) och ett stort örngott som ska fyllas så det blir en stooor mysig kudde :)
Håller på med ett par jeans just nu, till lillan förstås.

Necessären, dock inte helt klar.




Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0