Snorungar?

Brukar ogärna vara den som stöter mig med folk, blir otroligt obekväm men i helgen gick det två snorungar på affären och var bara i vägen. Svårt att ta sig runt som det är med en barnvagn och de gick och släpade korgen precis där jag försökte gå och brydde sig inte heller om att försöka flytta sig för att underlätta. En av tjejerna släpar armen över allt godis och river också ner en del, tänkte att tjejen bakom tar väl upp det men båda går nonchalant förbi. Blir så irriterad att jag ryter ifrån och säger att man plockar upp efter sig men samtidigt är det jag som plockar upp skiten? De grimaserar och jag säger ifrån en gång till då de inte tar mig på allvar. Jag har precis blivit en sån där surkärring jag själv hatar.

Men ändå, nog kan man väl plocka upp efter sig!? Framför allt om man tvunget ska måsta ta på allt.


Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0