Speedad

De två koppar kaffe jag drack idag räcker för att hålla igång några timmar till känner jag.
Nu ska jag dock inte hålla igång så länge till (förhoppningsvis) men natten är den tid då jag kommer på och orkar med allt som ska göras.
Tänka sig att man aldrig blir så smart och kommer på så finurliga grejor som när man ska sova..och så tänker man "jag skriver ner/jag gör det imorgon" sen när man vaknar så undrar man vad tusan det var man hade tänkt!

Ikväll har kära syster och kusin hälsat på, främst för att visa nya bilen men jag var fullt upptagen med morotskakebak så det blev så att vi fikade lite te, rostat och morotskaka som är to die for alltså!!
Sen kollade vi in bilen, riktigt fin!

++= Verkligen topnotchigt

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0