Tiden



Det finns tillräckligt med tid, men ingen att undvara

Om jag lyckas så ska jag röra ihop en digestiveglass..det har jag tänkt göra flera dagar nu.
Bara att blogga har tagit dagar ;)
Min lilla stjärna tar den tid hon vill ha och är alltid högst prioriterad.
För en timma sedan gick vi på promenad och efter 10minuter somnade hon,
det gjorde att jag inte heller ville gå så långt (30min) utan passa på att få saker gjorda här hemma.
Vart hamnade jag? Vid datorn såklart.
Har rätt så städat och egentligen inga "måsten" så jag väljer att sitta här och känna lugnet.
Man kan väl njuta av tiden man har fri? Inte vara så hysterisk och göra alla "måsten" hela tiden.

Kvalitetstid med andra ord.
Det är något som många inte har.


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jag vet hur det känns, trust me! ;/

2009-11-13 @ 23:57:18
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0