Bakis

..nej, det är jag inte men trött, ont i huvudet och helt off! Mor kom på att det kunde varit brist på koffein.
Jag har träffat göteborgarna idag, de kom hit inför begravningen som är imorgon. Naima har lilla Wilmis här att terrorisera några dagar. Wilma är lite lite avvaktande och distanserad men de hänger nog snart med varandra utan problem :)

Ingen som hakat på tävlingen ännu kan det bero på motiveringen? ;P Jag struntar i den och lottar istället. Skriv namn och att du är med och tävlar.

Kommentarer
Postat av: Emelie H

Jag hade gärna varit med och tävlat :) Men känner att barnkläder skulle nog inte passa mig :P



Så jag överlåter det till dom andra!



hihi nu har jag iaf kommenterat, som du starkt påpekade :D

2010-04-14 @ 22:00:24
URL: http://emelieonikita.wordpress.com

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0