Do it done

-listan har varit väldigt kort idag. Kört två maskiner med tvätt..eller ja, knövlat in skiten och tryckt på en knapp.
Velat skura men helt seriöst inte kunnat! Och ett ärende bortom min trygghetszon, kände mig ganska skör men fan så skönt att ha det gjort. Avklarat och fertish. Än så länge. 

Livet har börjat gå i en annan riktning och jag har härmed fått massvis med projekt att starta.


En låt som jag faktiskt älskar och poppade imorse. Den inger en viss känsla av, äh jag vet inte men den är pepp.




I was aiming for the sky,
ended up flat on the ground
But once again the sun is rising,
I better keep on walking
Keep on walking






Nu ska jag ringa älskade monimon och kolla läget. Måste även ringa en till söderkis!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja det var en tuff händelse kan man säga och oron lär ju sitta kvar.

Jag är 24 år, blir 25 i november i år så jag var nyss fyllda 18 när detta hände...

Har du fyllt 23 i år eller ska du fylla 24?



Ja ul är ju såå kul och eftersom jag vill veta könet denna gång så är det ju extra kul :)



Haha..ja "handmjölka" kan ju bli lite jobbigt i längden ;)



Nej, nu är det dags att fixa "fredagsmys" för kvällen. Marcus ska va iväg och jobba i flera veckor så det är tur man har barnen att mysa med ;)

2010-04-09 @ 18:59:06
URL: http://mittlivsomlapp.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0