Höjden av ytlighet

..är när man inte kan gå i mjukisbyxor och skinnjacka till bilen på parkeringen för att det inte passar ihop :) (nämner inga namn syrran).

Idag har vi promenerat och mått gott i fina vädret. Det är verkligen vår!
Har ätit min variant av köttfärspiroger idag med libanesiska kryddor, persilja, russin och lite annat.
En gnutta arabiskt skulle jag tro. Det är mycket plockmat att hämta i ett arabiskt kök i alla fall :)

Naima är fortsatt febrig och förkyld men pigg är hon ändå. Hon har börjat skaka på huvudet så gode sött nu :) Det ser inte så naturligt ut men hon försöker :D
Vi fick vända vagnen framåt idag då naomis bara snurrar runt. Gillar inte att spänna fast henne och det gör inte hon heller så för att minimera fallrisk vände vi åbäket:)

Nu ska här avnjutas en marabou chokladkaka.
Som jag har längtat må ni tro.

Ha ne!


Kommentarer
Postat av: Syrran

Haha.. men ikväll trotsade jag min ytlighet och hade skinnjacka & mjukisar, gick riktigt bra ;)

2010-04-11 @ 22:51:27
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0