My ass


Jag och syrran åkte ner till pappa och co. idag och fikade. De hade fått riktigt snygga solbrännor efter att ha haft mössor/glasögon etc. ute i solen nu när de varit borta och kört massa skoter. Roligt för dom att ha fått lite färg :) Själv är jag sjukligt blek och har varit ända sen jag var gravid. Det är liksom inte jag, jag är vanligtvis inte blek men men.
Nu är jag supertrött.
Natten gick bra fast amning blev det kl. 4 och 7. Grannen slog i elementet eller något när naima grät kl. 4. Ursäkta men vad fan vill ni att jag ska göra med barnet???? 2 minuter hann hon gråta max. Kan man inte tåla det, något som faktiskt inte går att styra över så får man bo i eget hus. Right? Det är en sak om man lever om och röjer för det behöver man inte göra nattetid. Vilket faktiskt dom gör.
Amningsfritt idag och det går lättare och lättare att få henne att somna nu..lite gråt men det hör ju till när de är trötta. Mestadels i alla fall..Hon äter bättre vanlig mat nu, så skönt :D

Förhoppningsvis går natten bra utan amning. Jaja, nog pratat om det. :)

Fick en rolig kommentar av min lillasyster idag.."Cecilia, det här är positivt. Din rumpa är jätteliten" Haha! Jag hade dock brytt mig föga om den var stor ;) Magerskrank är jag nog ett tag till dock.

Nu ska jag göra käk. Naima sover en liten stund nu, lite sömn idag med.

Kommentarer
Postat av: camol

Haha, vilken rolig kommentar "det här är positivt" ;)

Vilka griniga grannar du har, nä vad ska man göra, har dom inte också haft barn eller varit barn kanske själva? Kan man ju undra.

Hoppas det går bättre och bättre iallafall med nedtrappningen och gråtet. Inte lätt det där.

Kramar

2010-04-08 @ 22:15:49
URL: http://alhayat.blogg.se/
Postat av: Nina ¤mamma till Eya och gravid med nr.2¤

Men sånt där ska man inte klaga över.. vilken granne! Ett barn gråter emellanåt, sånt får man tåla!

2010-04-09 @ 13:40:25
URL: http://ninac.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0