På bloggfronten intet nytt

Hej mina vänner!
Jag har inte haft så mycket bloggar glöd om man säger så :) Solen har ju tittat fram rätt länge idag och vi gick en prommis och njöt av värmen. När man inte ens behöver ha jacka är livet perfekt haha.

Hittar fortfarande inte min laddare till kameran, fascinerande hur saker kan försvinna ibland!
Måste bli bättre på att leta eller kanske snarare ha ordning på mina grejer :)

Idag stötte vi på Rina och John så vi ska förhoppningsvis grilla snart nu när våren verkar vara här för att stanna! Är dock osäker på om man faktiskt får grilla på balkongen eller om man måste bege sig till en gräsmatta (går ju dock inte). Samtidigt så kan jag tycka att, får man röka på balkongen så kan man få grilla för det luktar ju åtminstone bättre :) Vi kör på det tycker jag. Förra våren och sommaren grillade vi heeela tiden så i år ska vi inte va sämre!

Grillning i maj förra året i Finspång.
photo

Kommentarer
Postat av: camol

Åh älskar också att grilla, men man får egentligen inte grilla på balkongen. Och det är inte för lukten utan för brandrisken ;)

En familj brände upp deras balkong här i närheten och dom fick betala rubb och stubb själva för renoveringen sen. Och då var det ju tur att det bara var deras balkong som eldades upp. Inte hela huset! Så tänk på att bevaka och släcka ordentligt vännen! :)

2010-04-12 @ 23:12:59
URL: http://alhayat.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0