Sånt du bara vill veta ;)

Cecilia
♥Önskar att jag vägde mer.

♥Gillar att gymma men gör det aldrig.

♥Kan äta kilovis med onyttig föda men går inte upp i vikt.


♥Har haft fyra katter, en hund och två kaniner. (Min dotter kommer aldrig aldrig få ha djur, hemskt när de dör, barn tröttnar etc.)

♥Jag älskar denna typen av humor: Mia & Klara, Felix i wipeout, Centralskolan (Filippa Bark), Shan Atci (Shan the man) Full frys, Parlamentet & Solsidan.

♥Har brytit benet två gånger i rad. Första gången blev en arm gipsad också. En annan gång knäckte jag axeln.

♥Är otroligt praktiskt lagd och har väldigt lätt för att lära. Som barn kunde jag allt, "kan inte" fanns inte.

♥Hatar verkligen paprikakärnor och fiskrom. Ser otroligt äckligt ut.

♥Kräver ständig förändring när det kommer till inredning mm. är sällan nöjd längre än några veckor.
♥Talar och skriver en del arabiska men förstår desto mer.

♥Vill gärna ha på tv, dator och radio samtidigt om nu, god forbid, tex. datorn skulle bli seg haha.

♥Har kroniska mobiltelefonibesvär.

♥Tycker att rasister kan finna en ideologi där hjärnceller krävs istället. Hata någon utan för ditt lands påhittade gränser eller för att den har en annan hudfärg? Vad är det här? Kom igen med något bättre! Vi är alla samma art. Homo sapiens! Att värdera människan efter färg vore ju att förminska människan men så var de ju inte så smarta heller
(rasisterna alltså :)).

♥Kan inte dricka kaffe utan mjölk eller utan en kaka/sockerbit.

♥Älskar att dansa och har grym rytmik.


♥Har sällan högklackat då jag anser att jag blir "för lång". Är dock 169cm.

♥Fascineras av det ockulta men samtidigt så skrämmer det mig väldigt!

♥Tycker att matematik är det värsta som finns men allt är ju svårt tills du kan det.

♥Ser mig själv som framgångsrik i framtiden.

♥Hade världens bästa graviditet. Älskade att vara gravid och saknar det varje dag!

♥Resa är underbart, har varit i Danmark, Norge, Tyskland, Ungern, Italien, Spanien.

♥Är en evig tidsoptimist.

♥Älskar att jag har bruna ögon.

Kommentarer
Postat av: camol

Kul att veta :D

2010-04-05 @ 19:43:15
URL: http://alhayat.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0