Sickesick.

Naom somnade ett tag efter att vi kommit hem från mamma..ca 17.30..hon hade inte sovit mer än en h på dagen och det räckte uppenbarligen inte. Verkar vara en förkylning på G samtidigt som alla tänder vill titta fram. Ja, kombinationen är väl inte den bästa.
Vaknade gjorde hon vid 19.30..efter att jag puffat lite på henne och pratat, gosat, pussat. Hon ville inte vakna men what to do när morsan säger till.. :) Vi badade och åt litegrann. Trodde aldrig att hon skulle somna i vettig tid sen men hade hon sovit från 17.30 hade hon förmodligen sovit färdigt snart. Nu sover hon i alla fall så det var ju kul att det gick bra.
Naima kan säga tack tack by the way. Det var ju något mer? i'll get back to it.

Idag har dagen varit förvånansvärt bra, dagen började inte lika bra och egentligen skulle jag kunna säga att detta var en riktig crappy day men något vände det hela och jag känner mig helnöjd över alla steg i riktning - framåt.
Jag önskar att jag kunde dela med mig, vilket jag iofs kan men jag tror inte att världen är redo för mig :)

Sova härnäst.
Jag tror jag viker in, hela kroppen skriker efter sömn och vila.



Jag ska sluta swingla så mkt i inläggen..kan bli lite drygt i längden än om jag spontant är väldigt mkt svengelsk ;D

Kommentarer
Postat av: Syrran

Kände mig rätt nöjd när hon somnade i vagnen! Att sjunga lite på Imse Vimse Spindel funkar tydligen fortfarande ;)

2010-04-07 @ 23:25:44
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0