Söndag idag

tänkte att jag skulle uppmärksamma er på vilken dag det är. Jag själv håller nämligen sällan reda på dagarna nu för tiden och frågar ständigt vilken dag det är. Har ingen söndagsångest i alla fall..kan hända att det är pga. röd dag imorgon? :) TOPPEN!

Har precis tagit en välförtjänt dusch haha..peelat mig med bodyshops (?) bodyscrub! UNDERSKATTAD I tell ya! Fattar ni hur bra den är eller? Jag menar liksom hallååeee... Nä, seriöst. Den är skitbra. Fick den av min mamma för ett tag sen och glömmer av den då och då men varje gång chockeras/chockas (vad säger man???!??) jag över hur otroligt bra den är. Babylen.

Naom sover och jag har pratat i tele med min kära monimon. En av få jag kan prata i timmar med utan att det blir tyst. Försöker motivera en flytt upp hit och det verkar gå mycket bra :) Hon längtar tillbaka och fan vad kul vi skulle ha!!!!!!!!!!!!! Gode Gud gör så att hon flyttar tillbaka.

Jag ska googla lite nu..har mycket jag vill göra idag, om jag kan återstår att se :)
När Naima vaknar ska vi i alla fall på en promenad i solen.
Får se vad lillan vill göra sen :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Hej!! Ursäkta mitt sena svar ;P jag glömmer som av att läsa komentarerna! Eftersom jag oftast bloggar från telefonen så loggar jag sällan in ;P



I allafall så jobbar jag den 27 ;( så tyvär kan jag inte .. Fast jag vet inte heller ärligt om jag hade vågat ! Haha ..



Jaha jo, rätt ska ju vara rätt och en tillsvidare är ju inte helt fel att ha ;-d när börjar du jobba där igen då?



Jag har fått jobb uppe på skogsgläntan så det känns jätte spännande! Vi startar upp övervåningen på tisdag så, ja det blir intressnant att vara med och skapa något nytt! Och sen blir de ju spännande och lära känna nya arbetskamrater :-)

2010-04-04 @ 14:37:10
URL: http://Erjca.blogspot.com

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0