Svetlana

ja herreminje, ja säg då he!

Naima somnade för ett tag sedan. Vaknade rätt snabbt första svängen hon sov. Mindre grin och gnäll nu tack och lov. Flaskan vägras trots att innehållet är detsamma som hos mamma :) Skit it dåra!! Vi har käkat yoghurt och massvis med annat så stumpan bör vara mätt.

Det har varit en tuff dag med en sjukling som velat bli buren väldigt mycket. Jag känner mig superäcklig och riktigt shwettig. Duschen kallar.

Imorgon återgår jag till mindre amningsprat och mer annat ;) Detta är mest för min egen skull som sagt.

Imorgon sker by the way en mäkta stor förändring i mitt liv, jag känner mig superpepp och faktiskt riktigt riktigt glad över att jag äntligen tar mig någonvart! Hur stort det är, är för många rent av omöjligt att förstå. Frihet.lycka.framgång.utveckling.mod.styrka. Nu blev ni nyfnikna va. :) äsch då.


Tjingeliiiiing

Kommentarer
Postat av: camol

blir väääldigt nyfiken vad det kan vara för stort... :) fler ledtrådar?

2010-04-08 @ 22:53:23
URL: http://alhayat.blogg.se/
Postat av: Erica

Klart vi blev jätte nyfiken ? ;-)

2010-04-09 @ 08:52:28
URL: http://Erjca.blogspot.com

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0