Den där dieten

Det var sockerfritt, kolhydratsnålt och en rad andra varianter men inget funkade. Förrän jag slutade med laktosprodukter!!! HA, säg hur enkelt kan det vara? Det var långsökt eftersom det bara uppstod från intet.
Jag har alltid varit en mjölktorsk men över en natt vare gocke. Så var det verkligen, det var bara att ta ett långsamt farväl till glädjedrycken. Det tog över en månad att haja vad som var fel :) Konstigt att jag inte gått upp i vikt? Nöo. Nu är jag fit for fight och ökat 2kg! Skall dock protestera mot de skyhöga priserna på allt vad laktosfritt heter. 1 liter mjölk kostar vanligtvis 7-8kr men laktosfri går på över det dubbla. En fil är tydligen värd hela tjugo riksdaler. Till råga på det så finns det mängder med choklad från himmelriket som jag INTE kan äta eftersom det inte finns några roliga alternativ, såvida man inte äter svart choklad dvs.
Ibland tar jag mitt straff och hetsäter ändå men då blir det värkar som inte är av denna värld.
Just idag ser jag ut att vara i 5 månaden då jag ätit glass på lunchen.
Funny bunny liksom.



Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0