Så har de vart fredagsmyyyys

haha..ja det stod på agendan i alla fall hos Petra men Naima var all over the place för att uttrycka mig milt. Kladda på tvn, hälla ut chips och annat, ta sönder en ram och en giraffliknande prydnad :) Lugnt och mysigt? Vart fick jag den tanken ifrån, hon är ju 110 tills hon däckar. Konstigt nog är hon aldrig ledsen över att vi ska åka hem utan vinkar snällt och säger hej då! Varje gång!

När vi väl kommit hem så somnade hon på 5 min.
Jag ska börja med lite projekt nu när jag sett Petras härliga alster, mina har legat och samlat damm tillräckligt nu så det blir fram med symaskinen och gasa på pedalen!

För övrigt så kompenserar jag kvällens godisätande med att tugga, hör och häpna, biodynamisk helhavre.
Mer om det framöver.

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0