Crapparoonydoodie

Skriver ett inlägg och sidan lägger av.


Det blidde inget Bebbe C idag :( Tiden kan man inte råda över om än man blir lite smått vansinnig och uppgiven när tiden inte räcker till till det man vill men pysslat på här hemma har vi gjort ändå. Naima tycker det är så kul när vi bläddrar i en bilderbok, nästan så hon blir skvattgalen för att uttrycka mig milt :) Härmar djuren med en stark pipa. Kladdat och mosat frukt på bord och golv har vi också gjort idag. Tänka sig så roligt livet kan vara när man får kleta clementin :)




Nu när lillpluttan sover ska jag passa på att sy. Dock blir det på fri hand eftersom boken jag lånade igår inte har alla mönster. Endast stl 56 och stl92? Alltså antingen får jag sy till en jättebebis eller en alldeles miniliten. Kan vara bra att prova lite på stl 56 för att öva upp mig lite men jag får nog ta och gå till biblioteket en gång till.

Ska också freebasea och sy mig själv ett plagg. Superpiff lär det bli! Jag har räknat med lite felmarginal och det kommer troligtvis inte ens att synas om jag lyckas få det som jag vill.

Peace out!

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0