Förmiddag


Idag är jag trött, Naom var vaken till över ett och dessutom kändes det som att jag var vaken mest hela tiden resten av natten men så är det ibland.
Jag funderar på att renbädda, damsuga och vika alla tyger i min pysselgarderob men då funderar jag ju bara än så länge :)
Ska äta något först, har så svårt för att äta på morgonen så det blir oftast bara ett glas juice. Inte riktigt en ultimat frukost med andra ord.

Idag ska jag möta upp kusin J och få en födelsedagspresent i förskott. Blir spännande, sist skulle hon mäta min rygg haha..Känns ju lite fuskigt att öppna innan min dag men ibland har man tur!
Senare i eftermiddag ska vi åka ner till småsyskonen och göra frisyr på min lillasyster Micaéla. Blir kul :)

Peace

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jo dom ha ju som tagi bort solariet, vars dom ha de nu vet ja ej,men där dom ha stått äree som relaxstolar.. =) å nu finns de mke mer leksaker.. ;p Men de ä dålit me avlastningsytor i duscrummet & omklädningsrummet.. Men men, jo ja ha engångs å dom funka bra, ja hadd lite stora på hon så ja hadd även vanliga bikinitrosor på hon över, så int blöjan skull lossna.. :) Charlotte hadd nå som hette fodrade badtrosor, å de ä som en inbyggd blöja, jävlit cool å dom funka oxå skitbra.. :)

2010-02-12 @ 20:25:22
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0