Fyndat

Så underbart väder det var idag. Jag hoppas att det blir lika härligt imorgon. Då ska Naom åka pulka och ha kul!

Idag fyndade jag som vanligt på secondhand. Massa olika tyger för billig peng.
Faktiskt galet billigt för så mycket tyg men jag klagar inte :) Mer tyg åt mig!
Köpt en liten hylla till köket och en korgliknande sak som ska vara på väggen i data"rummet".
50pix för allt.

Gick till mor efter min lilla shoppingtripp och har fikat och umgåtts med syster som kom förbi.
Kort sagt, en trevlig dag.
Nu är jag ganska trött men har tänkt baka något gott eftersom jag var så duktig att inte köpa godis på affären när jag handlade haha...hade ju lika gärna kunnat köpa mig lite karameller!

So much for nyttig vecka.

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0