Hektiskt

Jag hade tänkt att vi skulle ta oss iväg till öppna förskolan idag. Kändes dock som om universum ville något annat. Dotter arg/ledsen så fort hennes mor skulle klä sig eller äta eller plocka ihop något. Det fick gå ändå om än det drog ut på tiden tänkte jag. Väl påklädda och redo att gå så öppnar jag dörren och gångjärnet går sönder. Ja, gud du har visat att jag inte ska någonstans men det skiter jag högaktningsfullt i. Jag ringde vaktmästaren och dörren fick lämnas som den var. Ut skulle vi!

Dörren är i alla fall stängbar(?) nu men skall repareras senare. Just nu är den provisoriskt lagad..återstår ju att se hur länge.

Naima hade roligt där borta i alla fall och det var väl huvudsaken, väldigt lugnt och lite barn efter ett tag men hon brydde sig föga. Sjöng lite sånger, såklart hellre än bra. Jag var inte den enda om man säger så :)

Hade tänkt gå på biblioteket innan vi gick hem men hungern tog över. Ska ut senare istället. Såklart har jag glömt att använda stegräknaren!!


Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0