Inte som tänkt

Idag skulle jag och Naima på tupperwareparty hos Elin men så visade det sig att min lilla gumma hade 38,6 i feber och har blivit förkyld. Hon kändes grinig och slö redan igårkväll faktiskt. Jag mfl. som sagt flera dagar att hon aldrig blir sjuk..kanske har hon hört oss? :) Kräkts har hon också gjort men det är helt 100 pga. slem i halsen. Kändes som ni ville att jag skulle dela med mig av det :)
Själv kände jag mig också rätt slö igår, var jättetrött och sänkt likaså kusin J, kanske har vi drabbats av samma sjuka.

Har sovit idag och druckit kaffe. Läst och hört på nyheter samt OS. Får se om vårt tåg håller sig på spåret eller om det också ska avbokas. Dock så börjar vi ju vår färd i norrland så det är väl inte förrän strax söder om Sundsvall helvetet lär braka lös. Varje snö är som ett nytt blad för de i söder. "Nä men vad är detta för vitt??, oj det ligger visst kvar på marken, undra om vi borde ha vinterdäck helst utan dubbar? kanske ta fram saltburken och sitta och vänta på bättre tider" 

Dotter ropar på sin mor.
Signing out.

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0