Socker

Idag har vi inväntat vaktmästaren som inte gjorde något direkt vettigt. Varför har de en telefon man kan ringa till när man behöver reparation om de ändå inte vidarebefodrar informationen de fått? Verkligen nada visste han och att han dessutom ifrågasätter mig när jag säger vad de måste ändra på tappar jag tålamodet. Cecilia var tvungen att sätta ner foten haha. Äsch det var inte något speciellt men det irriterar när de inte gör som de ska. Elektriker är förhoppningsvis snart informerad! Lampor går sönder jämt, det blinkar och har sig och datorn funkar i andra hus men inte här utan att den får utbrott. 


Till något heeelt annat.
Jag ska detoxa lite, eller åtminstone utesluta socker ur kosten. Ibland får jag för mig såna saker och det är väl ett år sen sist jag hade en sån här period dvs en vecka haha..

Det är ju intressant hur medveten man (jag) blir om sina kostvanor. Ingen sylt på gröten, ingen sockerbit/kaka till kaffet, inget gofika, ingen saft, vitt bröd osv osv...intressant.

Hur länge tror ni jag håller mig? ;)

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0