Uuuuhff

Jag är helt slut i kroppen. Har jobbat två pass, alltså lör sön, i helgen från 11.30-21.30..föredrar verkligen delade turer bättre då man har mitt på dagen ledigt. I lördags ville jag faktiskt bara grina när jag lämnade min lilla naomti. Mitt allt, världens bästa lilla flicka. Nä jag är alldeles för gråtmild nu för att prata sådär :)
Jag är iaf inte van att jobba, det märks haha. Det har gått bra ändå och det har varit supertrevlig personal och söta gummor och gubbar som jag sjungit med och även hunnit ge massage och lyssnat på deras roliga berättelser om hur det var förr. Tex. att de inte visste vad en banan var så de kastade den eftersom den var så hård att tugga på (den var inte skalad, de visste alltså inte att den skulle skalas). Det är skönt att kunna ha kvalitetstid med de äldre. Får riktigt dåligt samvete när man främst på veckorna har så mycket sysslor att göra att man knappt känner att man hinner med de som är viktigast, de gamla. Tänk att de kan bli så rörda över att man bara sitter och stryker deras händer varma, då känner man att man är på rätt plats på jorden, att man gör nytta.

Min kropp är knäckt och jag ska sova nu.


---krussidull kärlekstjafs--- glad alla hjärtans dag ---krussidull kärlekstjafs---



See ya!



Tack mor för chokladen, den är faktiskt inte slut än ;)


Kommentarer
Postat av: Monamo

Vilken tur för mig att du jobbar så att jag får rå om underverket nästan alldeles själv! :-)Och chokladen är till för att ätas upp!Du var snabbare när du var liten, då åtdu upp allt eftersom godisen delades upp mellan syrran och dig! Vips var det slut! Men syster yster hon hade kvar -läääänge....Kram

2010-02-15 @ 19:06:19

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0