Arbetsmyran hära

I helgen har jag jobbat! I fredags kväll och delad tur idag. Trevligt är ett underskattat ord, jag hade verkligen så himla trevligt på jobbet. Jag som hade grämt mig över att vara på nya avdelningar och ny personal men det har gått jättebra och jag är omtyckt!!! :) Har även fått höra från gamla avdelningen att de saknar mig så det gjorde mig verkligen glad. Jag hade tom. börjat tänka att de förmodligen tyckte att det var skönt att jag hade slutat haha..av någon anledning fokuserar man ju mer på tråkigheter men nu har jag kommit på andra tankar. Tråkigt att de ska flytta hela schabraket till Skogsgläntan, dock så unnar jag dom verkligen bra och fräscha lokaler!
Nä men det var kul att jobba lite hur som helst.

Lillan fick inte premiärsova i spjälsängen, hon vaknade direkt så jag lät henne snabbt somna om i vår säng istället. Det gör ju verkligen ingenting att hon inte sover i sin säng, nu har vi i a f blockerat så hon inte tar sig ner på golvet så då kvittar det. Jag kan sova lugnt med andra ord och även Naomti.

Varför jag väljer förlåtelse, är därför att jag väljer att vara egoistiskt och må bra. Vilket jag inte kan göra om jag hakar upp mig och ältar och låter denne påverka mig. Det är ju faktiskt inte jag som är dum.

Mina tankar går idag till Maja Bergh och hennes anhöriga.
Ett år har redan gått.

Krama nån, vem som..

Kommentarer

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0