Den där fasen

..strömmen är på G igen, eller inte på G. Den har haft epeleptisktanfall en stund men det ordnade vi. När jag vred av plattan slog taklampan på igen och så vidare. Det är i alla fall bra nu!

Syster är inneboende ett par dagar, kul kul! Dock en kräsen sådan som vaknar och tycker det är för varmt haha :D och nu fick jag visst torrhosta haha..äsch det var roligt trots att klockan var cirkus 3. Men man ser inte så mycket av henne då hon mest jobbar :) Hon har lånat ut sin lägenhet till teaterpeeps. En teater jag har tänkt mig få se imorgon. Den hörs ska vara bra.

Fick ett starkt behov av att gå en sväng, så gick till kusinen och träffade än en gång den lille skrutt vi hängde med för någon dag sedan.  En sann charmör med ljuvlig stämma ;) Naima verkar ju mer som dunderklumpen i jämförelse haha..men de är allt bra goa de små.
Har gått med kusin J på staden idag och köpt så fina saker till Naomti, jag ville egentligen köpa mig en mössa i färg knallrosa men det blev icke så. Ska nog köpa en sen ändå..förstår inte varför jag la tillbaka den haha..

På återseende!

Dagens fråga

REA-plan.

Alla vet att de finns men hur vet man och varför finns dom?
Sån där fakta man inte har någon direkt nytta av men ändå har.
En av alla de djupa tankar jag och min kusin kan få ibland ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha reaplan, ja vart kommer de ifrån? utomjordingar ? ;O

2010-01-11 @ 20:53:09
Postat av: Syrran

Haha.. jag va allt lite kräsen ;) Tack för trevligt sällskap dom här dagarna, men nu är det skönt att komma hem en stund :)

2010-01-13 @ 22:00:05
URL: http://xxmariaxx.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0