Hoppedihopp

Naom har som vana att alltid sova rent ut sagt värdelöst i början av varje månad. Nu vet jag inte hur månen ligger till men det är oftast om den är full som hon har det såhär. Anywho just nu hoppar hon i hoppgungan och är vansinnigt koncentrerad! (va, men klockan är ju snart halv tolv, näää fy så hemskt, hur ska hon kunna sova då!!?) Det finns inget bättre haha..
Faktum är att hon vägrar sova nu så varför ska vi ha tråkigt? Finns ingen anledning och jag vet hur ju hur hon funkar, så istället för att vi ska grina och vara arga hoppar vi lite :) Vi tröttar ut oss och somnar om ett tag igen.

Ha de!


Kommentarer
Postat av: Erica

Jag tycker du kör med rätt inställning :-) en del blir ju spritt språngande tokig om barnet är uppe 1 minut över 7 .. Och om jag vore så, hade jag nog legat på mental sjukhus vid detta lag, för det har aldrig hänt i arwid's livs historia att han somnat före 7! Tur att det finns fler som låter sina barn vars uppe med gott humör ! :-)

2010-01-09 @ 00:13:28
URL: http://Erjca.blogspot.com

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0