REA, REA is my mantra aooum

Har idag inhandlat saker på REA! Det verkligen då jag beger mig ut och trivs haha.. Nä men det är sjuttsingen så mycket roligare att få mer för pengarna. Det sitter inte i att jag är snål utan att materiella ting fulländar mig. Känn ironin. Eftersom dotra min inte vill sova men hennes mor gärna vill så följer vi den lilla viljan och med det menas att hon aktiverar sig i hoppgungan för fullt och jag laddar upp ett inlägg.

Här var dagens must haves and did gets.



Byxor och bitfot från mormoren :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

2010-01-24 @ 01:07:16
Postat av: Sofia

Jo alla barn i den här stan ha väl typ samma grejjer.. =D Elsa ha oxå en sån där bitfot.. ;)

2010-01-24 @ 10:05:34
URL: http://sjakobsson.blogg.se/

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0