Skyhögt socker intag

Kalaset igår var jättekul och jag fick träna min engelska lite också. Lite nervigt när man aldrig pratar men jag kom över spärren ganska snabbt. En tjej var från Rumänien och pratar på rätt duktigt själv haha..osså kom en annan tjej som egentligen är från småland och så var det jag, syrran och massa grabbs.

Betyg på tåran blev = Fett tung. HAHA den var alltså jättegod ;)



Här är några av våra vackra muffins ;) Vi hade även några med "eat me" "hennes" "ät" etc.
i tillfällig brist på konstnärliga egenskaper.



Hade även cornflakeskakor, mjukkakor och nougatrutor av mor.
De rök fortast kan jag säga haha!

Krama nån vem som..


Kommentarer
Postat av: Erica

Mmmm! De där såg inte helt fel ut !! Skulle vara god natt mat på jobbet!! Hehe :-)



Ja, ne tacka vet jag mammas och pappas famn på natten ;-) det är de bästa!

2010-01-08 @ 01:38:11
URL: http://Erjca.blogspot.com

Plita ner en rad!

Namn:
Hänga kvar?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0